Eskiden Yazlar da Kışlar da Uzundu..


>Nedense bu ara eskilerden bahsetme ihtiyacındayım.Çünkü eskiler bir şekilde
kendilerini özletiyorlar..

Eskiden yazlar uzundu mesela hatırlıyorum da keyfine doyum olmazdı.Yazlığa giderdik,teyzemlere ayvalığa giderdik,armutluya memolara
giderdik giderdik de giderdik yani.Ama yaz bitmezdi.Ben okulda öğrendiğim herşeyi unuturdum.Zaten yaz çok uzun olduğundan yaz ödevlerini
yaparım daha çok var diye uzatır da uzatırdım..Sonuçta o ödevler bitmezdi ama olsun:)

Kışlar da geçmek bilmezdi.Hep soğuk olurdu.O kalın montu sanki bir sene giyiyoruz gibi gelirdi bana.Yasomla ikimizin
sarı montları vardı.iki civciv gibi gezerdik.Ellerimiz ayaklarımız buz keserdi.Bayramda Eskişehir’e gelirdik.Kesin kar yağmış olurdu
anneannemlerin evinin önündeki parkta kardan adam yapardık.Kışın hiç bir yere gidilmediğinden olsa gerek o kış da bitmek bilmezdi..

Büyümek harika gelirdi bana.Hiç öyle büyük görünmek için makyaj fln yapmadım gerçi.Gerzek kızlar gibi 15 inde 20 göstermek o yaşımda da
hoşuma gitmezdi hala da gitmiyor.Ki zaten hala çok makyaj yapmam.Ama büyüklük güzeldi.Abim arkadaşına urfaya gitmişti bi kere.Ne güzeldi
annem beni bursaya bile yollamazdı ki.Küçüktüm ben.Yazın abimler diskoya giderdi Evren abi,Yiğit abi,Mert abi toplanırlar
paradisoya giderlerdi.Diskonun yolu bizim evin önünden geçtiği için mecburen görürdüm onları balkondan bakardım öyle melül melül.
Bi kere ben de gitmek istemiştim annem sen daha küçüksün diye o kaknem cümleyi kafama kakıvermişti.Nolurdu ki gitsem??

22 yaşındaydı abim.Soranlara 22 yaşında diyordum.Ben 15 idim o zmnlar.Off derdim bu çocuk ne büyük ya.Ehliyeti bile var.Ne süper.Ben herhalde
22 olamicam.Çünkü 13 yaşımdan 15 yaşıma o aradaki iki seneyi on yılda devirmişim gibi geliyordu benim takvimimde takvim 5 geri bir ileriydi sanırım.

Sokakta oynarken bize bakan amca yada teyze iyi insanlardı.Şimdi bakıyoruz ya sapıktır ya da manyak.Ötesi olur mu olabilir ama o akıllı olanları da
bizi bulmaz herhalde..

Tabi eskiden üniversitede okumak da çok ciksdi.O hala ciks tabi ben gençliğimden yerimden ünversiteli olmamdan gayette memnunum lakin
ekmek elden su gölden dizisinin de sonuna geldik sayılır.Son bir perde kaldı.Sonra çıkış kapısına yönelip ciddi ciddi iş aramak gerekli.

Yani eskiden zaman geçmek bilmezdi ya şimdi bir gün o kadar az geliyor ki..

işte böyle..Şarkıda diyor ya çocuklardık parlak yıldızlardık o zaman,şimdi büyüdük kirlendi dünya …

2010 yılının Aralık ayına siftahımızı da bugün itibariyle yaptık.Haydi hayırlısı..

Yorum bırakın